19 Ekim 2015 Pazartesi

Atatürk Liseli Olmak Ayrıcalıktır..

1979-1982 yılları arasında Ankara Atatürk Lisesinde okudum. Adının Atatürk olmasının gururu ve sorumluluğu bütün liseyi sarmış gibiydi daha ilk adımımı attığımda bahçeye. Her anı her yılı ayrı bir güzel ve özel geçen, her türlü haksızlığa direnen ve özgürce fikrini söyleyen genç insanlardık. Arkadaşlarımız, Değerli Hocalarımız, anılarımız ve tabi ki aşklarımız. Özlemlerimiz ve efil efil esen rüzgarda seslenişimiz. Hepsi hepsi geride kaldı. Ama hiç dinmedi o yıllara, dostlara ve özgürlüğe olan duygularımız ve tabi ki sevdalarımız. Hele hocalarımızla geçen derslerin iyi kötü anıları. Hepsini 2015 de bulma umuduyla gittim yıllar sonra, Hocalarımızı, arkadaşlarımızı ve Ankara Atatürk Lisesinin o havasını yaşadım yeniden.











2 yorum:

  1. BENDE 11 EKIM İÇİN KENDİMİ AYARLAMISTIM VE ISTANBUL DAN GELECEKTIM AMA MALLESEF MENFUR SALDIRI NEDENI ILE ERTELENDI SONRASINDA FACEBOOK DAN MESAJLARIMI TAKIP EDEMEDIGIM ICIN MAALESEF KAÇIRDIM. SENEYE MUTLAKA KATILMAK ISTERIM VE O DUYGULARI TEKRAR YAŞAMAK ISTERIM 1981 MEZUNU NEDIM YILMAZ FOTOGRAF PAYLAŞIMI İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  2. Seneye hep beraber olabilmek umudu ve dileğiyle teşekkür ederim

    YanıtlaSil