30 Temmuz 2015 Perşembe

1000. kez ve Teşekkür




Sevgili dostlar....

Ürkerek çıktığım bu yolda ilk paylaşımdan bu güne 18 gün geçti. 13 Temmuz 2015 tarihinde ilk yayını gerçekleştirdiğimde ne olacağını bende merak ediyordum. 1000.kez görüntülenerek 30.07.2015 tarihine geldik. Öncelikle bana verdiğiniz destek için çok teşekkür ederim. 

Ve tabi en özel teşekkürüm Adil Alpkoçak'a... Daha önce de beni başka bir şekilde yönlendirmiş ve çektiğim fotoğraflardan video oluşturmayı photostory kullanarak yapmasını öğretmişti. 

Çok Çok teşekkürler Adil... 

Ve tabi Karşıyaka'da evlerinde misafir ederek bana zaman ayıran ve evin en güzel yerini her daim bana tahsis eden Tülay Alpkoçak'a da çok teşekkür ederim. 

Heyecanla yola devam ediyorum. Blogumla ilgili çeşitli konuları öğrendikçe sayfayı zenginleştirmeye de çalışıyorum. Bakalım yolumuz nereye çıkacak.

Teşekkürlerimle, Sevgilerimle...Heyecanla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder