1 Aralık 2020 Salı

Cevapsız Kalan Duygular

 

yazamadım

yazabilseydim eğer

en çok "özlediğimi" yazardım

eğer yazabilseydim

boşluğa düşen sımsıkı tuttuğun elimde kalan

o sımsıcak enerjini yazardım

ne bileyim

dinlediğim şarkılarda 

köşe bucak yürüyüşlerde

yaşadıklarına dair olan biteni

yazabilmek isterdim

veya o sımsıcak kelimeleri

sohbetleri

telefonla aramalarını

pencere önü sefalarını

ve bitmeyen o geçmişe olan özlemlerin sohbetini

o sofra sohbetlerini

yedirmeni içirmeni

hepsini yazmak isterdim

ama bir şey var ki ders olsun herkese

hayata sımsıkı tutunmaların

güler yüzle en karmaşık yollardan geçip

en olmadık acılarda

en olumlu yaklaşımla

sevecenliğin

tevekkül içinde davranman

velhasıl

bir eser bırakıp

ağlayarak geldiğin dünyadan

sessiz sedasız terk eyledin.....

şimdi içimde derin bir sızı

özlem

sevgi

şükran

ve gururla

yaşıyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder