14 Temmuz 2021 Çarşamba

Bugün Erken Başlamışsın

 

Agop,

Bugün erken başlamışsın

Ne şarap kalmış

Ne nevale

Çoktan almışsın yolunu geceye…

Ama beni bekleseydin ya

Anlatacaklarım vardı sana

Soracaklarım vardı

Söyleyeceklerim vardı…

Şimdi ne sen beni anlarsın bu kafayla

Ne de ben sana katlanabilirim…

Ama yine de söyleyeyim Agop !

Her şey o gece

Sabaha çıkana dek yaşandı

Hem de delicesine…

Ellerimizden dökülen sevgi ile

Dudaklarımızdan bulaşan özlem

Gemici feneri gibi ışık tutuyordu bize…

İşte,

Agop !  Dostum …

Her şey o anda oldu

Gece gündüze karıştı

Söz duyguya bulaştı

Sevdaya dair ne varsa saçıldı odaya

İçinden bir kadın ve bir erkek çıktı…

 

Ama artık biz olmuşlardı

Şarabın tadında lafın gerisi …

Sen sızınca Agop,

Bende ne anlatayım sana

Yazdım kağıda

Ayılırsan bize hazırlayacağın

Sabah kahvaltısında okursun…

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder